Κάθε κοινωνία, σε κάθε εποχή, αποτελείται από ένα περίπου σταθερό μίγμα γενναιοφρόνων και αχρείων πολιτών.
Αν και μια διαρκής και συστηματική επιλογή των δευτέρων εις βάρος των πρώτων μετακινεί το μέσο όρο βραδέως προς την αχρειότητα, εν τούτοις στα μικρά χρονικά διαστήματα, αυτό δεν κάνει τις κοινωνίες να διαφέρουν σημαντικά. Εκείνο όμως που χαρακτηρίζει της ποιότητας μιας κοινωνίας είναι το ποια από τις δύο κατηγορίες των πολιτών καθορίζει τον πολιτικό και κοινωνικό της πολιτισμό. Ποιοι πολίτες δηλαδή είναι κάθε φορά στο προσκήνιο και ποια στο περιθώριο. Τι είναι όμως γενναιοφροσύνη; Είναι η επίδειξη θάρρους και τόλμης έναντι του ισχυρού και η επίδειξη μεγαλοθυμίας και επιείκειας έναντι του αδυνάτου και του ηττημένου. Αχρειότητα δεν είναι ακριβώς το αντίθετο. Είναι το γλείψιμο και η κολακεία του δυνατού, το ταπείνωμα και η συκοφάντηση του ανίσχυρου. Κλασσικά παραδείγματα αχρειότητας είναι η προσαγωγή του Μιλόσεβιτς στο ποινικό δικαστήριο, το κρέμασμα του Σαντάμ Χουσεΐν, αλλά κυρίως το γκρέμισμα του αγάλματος του Σαντάμ, μια πράξη τερατώδους αλαζονείας, ύβρεως και πολιτικής ποταπότητας. Δυστυχώς οι αχρείοι κυριάρχησαν στην Ελλάδα και διαχειριζόμενοι καταλλήλως την κοινή γνώμη υπέκλεψαν την πολιτική εξουσία δι ιδίον όφελος, δηλαδή έχουμε μία εφιαλτική πραγματικότητα. Οι τρόποι σφετερισμού της εξουσίας που χρησιμοποιήθηκαν είναι πολλοί και ποικιλόμορφοι. Ψεύτικες υποσχέσεις, εξαγορές παροχές δημοκρατικών και σοσιαλιστικών δικαιωμάτων χωρίς αντίκρισμα, κι άλλες τέτοιες πολιτικές ξόβεργες. Οι μέθοδοι όμως δεν σταματούν εδώ. Προχωρούν και σε ενέργειες άμεσης νοθείας του εκλογικού αποτελέσματος, όπως συμπεραίνεται από την έκθεση Ντογιάκου η οποία αναφερόταν σε παράνομες ελληνοποιήσεις και παράνομες ψήφους. Θυμάστε αυτή την υπόθεση; Θυμάστε την απομάκρυνση του εισαγγελέως αυτού από τα καθήκοντά του; Ζούμε υπό καθεστώς χούντας με δημοκρατικό προσωπείο. Η αγνόηση της λαϊκής βουλήσεως στο θέμα των ταυτοτήτων δεν είναι εξ άλλου μια ένδειξη βαθιάς περιφρόνησης προς την δημοκρατία; Για να αποφύγει λοιπόν το κατεστημένο τέτοιου είδους υποψίες και συνειρμούς, για να αποκτήσει δημοκρατικό άλλοθι, καταβάλλει άοκνες προσπάθειες να μας πείσει πόσο δημοκρατικό είναι και πόσο καλά υπηρετεί την δημοκρατία. Όχι βέβαια επί της ουσίας αλλά βρίζοντας, γελοιοποιώντας, και δαιμονοποιώντας τους αντιπάλους του. Με κατασκευασμένα ως επί το πλείστον στοιχεία, κατασυκοφαντεί, διαβάλλει, για να αξιωθεί το ίδιο και να δικαιωθεί έτσι στα μάτια του κόσμου. Προσπαθεί λοιπόν το κατεστημένο να αποκτήσει πιστοποιητικά δημοκρατικότητας τα οποία να επιδεικνύονται κάθε φορά που ζητείτε ο λόγος για τα διαφόρου μορφής αίσχη τα οποία διαπράττονται κι η εξασφάλιση της πολιτικής ασυλίας για τις λοβιτούρες και τις κομπίνες, στις οποίες αυτοί και το σύστημά τους είναι βουτηγμένοι. Άρα, η δημοκρατία των μαζών έχει παραδοθεί στη δικτατορία των Καισάρων. Είναι αυτό ακριβώς που αποκαλούμε «Νέα εποχή». Για να εξηγήσουμε λοιπόν στη Νέα εποχή, πρέπει να γίνουμε άνδρες, δεν χρειαζόμαστε άλλους ιδεολόγους. Χρειαζόμαστε σκληρότητα. Χρειαζόμαστε πιο ατρόμητο σκεπτικισμό. Πίσω από κάθε «Ιερή αγελάδα» του καιρού μας είτε αυτή λέγεται δημοκρατία, είτε δικαιώματα, θρησκεία, ηθική, ανθρωπισμός, βλέπουμε τα ξέφτια ενός πολιτισμού σε κρίση. Η νέα τεχνολογία έχει μορφοποιήσει νέες εξουσίες ολοκληρωτικές κι απόλυτες, ενώ τα εκατομμύρια των αποεθνικοποιημένων και άβουλων μαζών λειτουργούν σαν ασήμαντα πιόνια στις σκακιέρες των νέων Καισάρων. Η πολιτική των κομμάτων, των επιστημονικών θεωριών και ουτοπιών είναι χρεοκοπημένη. Συνέλληνες, η Νέα τάξη πρέπει να σαρωθεί μπροστά σε τεράστιους αγώνες κατανομής ισχύος σε πλανητικό επίπεδο, δίχως ιδεολογικά ψιμύθια και υψιπετείς θεωρίες. Έρχεται η ώρα της κτηνώδους και αποκεκαλυμμένης βίας σε έναν κόσμο κυνισμό και ηρωικής τραγικότητας που αγωνίζεται πια για την επιβίωσή του.
Μπέλτσιος Ν. Χρήστος
Πολιτευτής ΛΑ.Ο.Σ -Αντιπρόεδρος Ν.Ε. Λάρισας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου